Gand fumat

Aseară, printre mirosuri verzi de iarbă şi hârtie dulceagă, mi-am fumat ceva gânduri. De ce sunt nemulţumit de mine, de viaţa mea. La ce se reduce totul? Care este esenţa nemulţumirii mele de fapt?

Nu este nici jobul de rahat, nu sunt nici oamenii de rahat, nu este nici poziţionarea nefericită a astrelor pe bolta cerească. Sunt doar eu. Da, ştiu… nu era nevoie de un geniu să realizeze asta, şi nu era nevoie de ţ grame fumăcioase ca să înţeleagă oricine o astfel de platitudine. Dar! Mulţumirea de sine, cel puţin în cazul meu, atunci când a fost prezentă, a apărut numai în momentele în care totul era aşezat, curat şi fără complicaţii. Când eram kinder, eram fericit şi mulţumit de mine când aveam lecţiile făcute, citeam ce trebuia citit, nu chiuleam, etc. Totul era rezolvat la timpul său, fără amânări, fără a exista un stress pentru ziua de mâine. Mă culcam cu liniştea că nu am ratat nimic, că nu am lăsat nimic pentru mâine, că nu mai am nici un fel de obligaţie pentru ziua ce vine. Da, nu se compară obligaţiile unui kinder cu cele ale unui adult. Însă chiar nu fac nici un efort să îmi rezolv problemele zilnice. Fug de ele ca de dracu, le amân şi mă culc cu ele în fiecare seară.

So, concluzia fumăcioasă ar fi că trebuie să fac curăţenie zilnică în viaţa mea. După cum spuneam, platitudini.

Despre motzoc

Eu, mie, imi, mi
Acest articol a fost publicat în Ia ma mana de pe ea! Oligofrenii personalizate. și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Gand fumat

  1. carmen zice:

    wow! cate schimbari, cate transformari, cate cautari de sine! ce se vede de unde stau eu, este ca esti cu siguranta mai creativ. pe blog, cel putin. nu stiu daca este creativitatea aia venita din introspectie de sine si fata de modus vivendi-ul tau actual, incercand sa iti gasesti o noua cale spre tine. in fine, oricare ar fi motivele, par binevenite. pana una, alta, o sa stau prin zona sa iti urmaresc scrierile. 🙂

    • motzoc zice:

      multam frumos. ma bucur sa vad ca mai traiesti, desi nu foarte intens pe blog. 🙂
      e multe doamna, e multe … si stilul de viata si orizontul care s-a schimbat brusc odata cu decizia de singuratate. Viata e chiar foarte misto daca nu tii cu dintii de ea 🙂

  2. carmen zice:

    hei, de ce decizie de singuratate? suna asa, abisal si definitiv.
    ai luat hotararea sa te calugaresti? 😛

    • motzoc zice:

      Sorry. Nu voiam sa sune definitv. Un fel de a spune la divort 🙂
      Si nu, nu poate fi vb de calugarie. lol. Mi-a trecut prin facultate asta. Imi place prea mult viata.

      Oricum, poate stii cum este. Intr-un astfel de context, singuratatea e prezenta chiar si cu cineva fain alaturi. Intr-un fel esti mai introspectiv, mai orientat catre tine, dar fara a refuza viata care te loveste in fata 🙂

  3. brightie zice:

    „curăţenie zilnică”
    e obositoare si futila in perspectiva. trust me, i’m a cured cleaning freak.
    m-am razgandit. don’t trsut me. ma exprim eliptic de chestiuni esentiale zilele astea.

    • motzoc zice:

      sunt intrigat! chiar sunt.

      si sunt asa pentru ca nu inteleg nimic. de fapt inteleg ca nu are sens. is there something wrong with you today? 🙂 Vrei sa vorbim ? 🙂

  4. brightie zice:

    there’s something wrong with me generally. but these days i’m wrongfully sparkling :))

Lasă un comentariu