Wishfull Thinking

Câteva lucruri pe care le-aş face înainte de a-mi depune demisia.

  • Mi-aş îndesa şosete într-o pereche de chiloţi cu imprimeu leopard şi aş alerga toate babele NF din firmă cu un buchet de 4 garoafe ofilite
  • Aş parca dimineaţa maşina în curte, aş pune grătarul cu micii sfârâind şi un PET de bere Noroc în faţa intrării principale şi aş declara GREVĂ
  • Mi-aş instala un TV în birou şi m-aş uita la documentare Discovery. Dacă ar intra şeful l-aş opri şi i-aş striga „Cu siguranţă, poate să mai aştepte!!!”
  • Aş monta o plăcuţă cu DIRECTOR la budă şi una cu WC la biroul dânsului
  • Aş cerui scările şi aş aştepta sus, în capătul lor, îmbrăcat în clovn cu un castron de floricele în braţe să îi văd pe toţi rupându-şi gâturile.
  • Mi-aş scrie cea mai lunga demisie ever şi aş solicita aprobarea URGENTĂ
  • La plecare aş posta un autocolant imposibil de dezlipit pe uşa biroului cu imaginea următoare:
HAPPY THOUGHTS

HAPPY THOUGHTS

Despre motzoc

Eu, mie, imi, mi
Acest articol a fost publicat în Ia ma mana de pe ea! Oligofrenii personalizate. și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Wishfull Thinking

  1. brightie zice:

    :))))) you outta change that job!

Lasă un comentariu