Momentul istoric si romanul

A inceput meciul Romania-Ucraina pentru Insula Serpilor. Un motiv in plus pentru a bea un pet de bere in fata televizorului printre ragaituri si basini sugrumate, stand in maieu si chiloti tetra.

As vrea sa comentez mai mult, dar mi-e sila.

Despre motzoc

Eu, mie, imi, mi
Acest articol a fost publicat în Neuroni in vacanta și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Momentul istoric si romanul

  1. Robert zice:

    De fapt, miza pentru noi este Elodia. Am inteles ca se ascunde acolo.

  2. cornel36 zice:

    Adevarul e ca Elodia sa ascuns sub petrolul de acolo si noi vrem sa o scoatem la suprafata,ca buni romani ce suntem.Ce numai ea sa aibe petrol? sa ne dea si noua sa-l punem in motorul de la caruta.

  3. Bilă zice:

    Nu mai e dom’le nici un şarpe. I-au luat ruşii pe toţi.

Lasă un comentariu